تبادل لینک

سلام خدمت همه دوستان عزیز

اگر مایل به تبادل لینک هستید ادرس وب خود را در بخش نظرات بنویسید

تا ما آن را در لینکستان قرار دهیم

 

I LOVE YOU

        I LOVE YOU               

اگه یکی رو دیدی بر میگرده نگات میکنه...بدون براش مهمی ... اگه یکی دیدی وقتی داری

می افتی با عجله به سمتت میاد ....بدون براش عزیزی اگه یکی رو دیدی وقتی داری می خندی

 نگات میکنه... بدون براش قشنگی ... اگه یکی رو دیدی وقتی داری گریه می کنی باهات گریه می کنه ...

بدون دوست داره

                                    

I LOVE YOU         

کیه که آخر دیوونگی واسه چشات؟

کیه که آخر دیوونگی واسه چشات؟

کیه که جز من میمیره واسه لحن خنده هات؟

کی واست قصه میگه شبا که خوابت نمی بره؟

کیه که پا بهات میاد وقتی که بارون می گیره؟

کیه وقتی تشنته تو ابرا بلوا می کنه؟

اگه یه جرعه بخوای کویر و دریا می کنه؟

یه شبه موی تو رو به صدتا مهتاب نمی ده؟

پات میسوزه ولی تن به سایه و اب نمی ده؟

اون منم که عاشقونه شعر چشمات و می گفتم

هنوزم خیس می شه چشمام وقتی یاد تو می یفتم

هنوزم میای تو خوابم تو شبای پر ستاره

هنوزم می گم خدایا کاشکی برگرده دوباره

ایستگاه عشق و عاشقی

امشب دوباره دلم بی صدا شکست

امشب دلم باز بی صدا شکست

 

امشب دوباره دلم بی صدا شکست

    با گریه ای غریب و غمی آشنا شکست

     تا کهکشان غرقه شدن در خیال تو

     پرواز کرد و چون مرغی رها شکست

     یک عمر من شکستم و با درد ساختم

      اما کسی نگفت چرا بینوا شکست

      ماندم میان موج غریبی ز اشک و آه

      کشتی صبرم از ستم ناخدا شکست      امشب ستاره ها پی دلداری آمدند

      اما ز داغ من دلشان تا خدا شکست

      باز به داد دلم رسی........ای کاش

      امشب دوباره دلم بی صدا شکست!

آرزوها ..

خدایا به اندازه تمامی روزهای رفته آروزهای مچاله شده می بینم و به اندازه تمام

ستاره های نقره ای شب یلدا آرزوهای

نداشته ! ولی هنوز امید وارم !!!

چون باور دارم که ارزوهای آبی ات روزی صدایم می

کنند !!!!!

 

می خواهمت..

دیروز به خود قول داده بودم که هرگز عاشق نشوم
تا دیگر چشمانم ابری نباشد
در خود نشسته بودم
خلوتی غریبانه داشتم
که سیل حادثه شعله ورش کرد
و امروز
با خود بد قولی کردم
خاطره هایم را آتش زدم
بالهای تزویر و ریا را سوزاندم
صدای شر شر باران
تشنج سبزی بود
که بر باغچه وجودم فرود آمد
حتی قلب ستارگان هم می ثپید
هر روز صبح
خورشید برایم زنده است
به قفس فکر نمیکنم
همه بغضهای سرد زمستانی را
یکباره فریاد کردم
و طبیب سکوت
بر همه زخمهای واژه هایم مرهم گذاشت
هوای کوچه ابریست
زیر باران میروم
چترم را میبندم
به آنسوی آسمان مینگرم
قدم هایم را بلند بر میدارم

آری عشق آمده است
سلام بر عشق

__________________

ای کاش

ای کاش گل بودی و من از باغها میچیدمت

 یا که طلوعی بودی و از پنجره میدیدمت

ای کاش چشمانت ضریحی داشت چون رنگین کمان

هر وقت باران می گرفت از دور می بوسیدمت