فراموش کردنت به قیمت مرگم تمام خواهد شد...

فراموش کردنت به قیمت مرگم تمام خواهد شد...


تنهام گذاشتی

تنهام گذاشتی،یه دفعه،آخه چی شد؟
بگو دروغات،حالا،قسمتِ کی شد؟
بگو،دلم خیلی گرفته
گفتی می مونی،همیشه،ولی رفتی
نمی دونستی،بری من،می میرم
حالا،دلم ،خیلی گرفته



آدمک آخر دنیاست بخنــــد

آدمک آخر دنیاست بخنــــد

آدمک مرگ همین جاست بخنــد

دست خطــی که تو را عـاشق کرد

شوخی کاغــذی ماست بخنــد

آدمک خر نشــوی گریه کنی !

کل دنیا ســراب است بخنــد

آن خدایی که بزرگش خواندی

به خدا مثل تو تنهاست بخنـد


کسی نمیپرسد چرا دلم شکسته...

شیشه ای می شکند... یک نفر می پرسد...چرا شیشه شکست؟ مادر می گوید...شاید این رفع بلاست. یک نفر زمزمه کرد...باد سرد وحشی مثل یک کودک شیطان آمد. شیشه ی پنجره را زود شکست. کاش امشب که دلم مثل آن شیشه ی مغرور شکست، عابری خنده کنان می آمد... تکه ای از آن را برمی داشت مرهمی بر دل تنگم می شد... اما امشب دیدم... هیچ کس هیچ نگفت غصه ام را نشنید... از خودم می پرسم آیا ارزش قلب من از شیشه ی پنجره هم کمتر است؟دل من سخت شکست اما، هیچ کس هیچ نگفت و نپرسید چرا


برای تو که شاید قسمت دیگری باشی .... :-(

ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss


دلم برای کسی تنگ است

که چشم های قشنگش را
به عمق آبی دریای واژگون می دوخت
و شعر های خوشی چون پرنده ها می خواند

دلم برای کسی تنگ است
که همچو کودک معصومی
دلش به حال دلم می سوخت
و مهربانی را نثار من می کرد

دلم برای کسی تنگ است
که تا شمال ترین شمال با من رفت
و در جنوب ترین جنوب با من بود

کسی که بی من ماند
کسی که با من نیست
کسی.....
دگر کافیست

sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss


همیشه در قلب منی

اگه از تو ننوشتم فکر نکن سرم شلوغه ، توی زندگی یه وقتا تنهایی رمز عبوره ، اگه از چشات گذشتم فکر نکن عاشق نبودم ، مطمئن باش توی دنیا دل به تو سپرده بودم 

 

خیال نکن با سکوتم و نبودنم از تو غافلم ... در هر لحظه از زندگیم لحظه با تو بودن طراوت دیگری به زندگیم میدهد ..  

ولی حس میکنم شاید با سکوتم آرامش زندگی ات را به هم نمیزنم و راحتتری...  

 

هر لحظه با یادتم .... ب ه ی ا د م ب ا ش   

 

 

 

 

 

 یادته گفته بودم این قسمته این متنو بیشتر دوست دارم (( تقدیم به تو))


 اگر هنوز می توانی غزلی از حافظ برایش بخوانی. قدر تک تک نفسهایش را بدان و به فرشته ای که می خواهد او را از زمین به آسمان ببرد بگو: تو را به صدای گنجشکها و بوی خوش آرزوها سوگند می دهم او را از من نگیر