عید باستانی نوروز بر تمام عاشقان مبارک
وبلاگ عشق و دوستی سال خوش را برای همه آرزو مند است
امیدواریم این سال سالی پربار و سالی باشد که همه شما انتظار آن را می کشیدید
و باز امیدواریم در این سال جدید به همه خاسته هایتان برسید
عاشقان عیدتان مبارک

((افسوس آنهایی که سال قبل پیش ما بودند ولی این سال جای خالیه شان کنار سفره هفت سین خالی است .))

 

گاهی یک کلمه است گاهی یک لحظه ،

گاهی یک کلمه است
گاهی یک لحظه ،
که میتواند زندگی ات را زیر و رو کند.
کلمه را نگویی و لحظه را از دست بدهی ، عمری حسرت به جا می ماند.
کدام یک از ما تجربه اش را نکرده ایم و تجربه اش را نداشته ایم ؟
کلمه ای که باید می گفتیم و نگفتیم.عکس العملی که باید نشان می دادیم و ندادیم
 
 Upgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon
 iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon icons
سعی کن همیشه کسی را دوست داشته باشی که قلبش آنقدر بزرگ باشد که واسه جاکردن خودت  و قلبش مجبور نشی خودتو کوچیک کنی .
 Upgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon icons
 
اگر در خواب میدیدم غم روز جدایی را
به دل هر گز نمی کردم خیال اشنایی را
 
Upgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your
 email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon icons
 
 ای کاش می توانستم حرف دلم را بگویم ،ای کاش می توانستم خورشید را به تو هدیه دهم و ستاره ها را مثل نقل و نبات روی سرت بریزم ،ای کاش تو حرف دلم را می شنیدی.
.......ای کاش تو........!
 
Upgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon icons
 

مرا تنها مگذار!

مرا تنها مگذار! بی تو آسمان زیبا نیست و راه رفتن ابرها

به راه رفتن مردگانی می ماند که از خوابی دیر برخاسته اند. بی تو کتابها بسته می مانند و قلمها نای نوشتن ندارند. بی تو هیچ جاده ای به طرف افقهای روشن نمی رود و هیچ جنگلی به فکرسبز شدن وبالیدن نمی افتد وهیچ پرنده ای بالهایش رابرای پرواز آرایش نمی کند. مرا تنها مگذار! نمی خواهم دراتاقی که از بوی خورشیدتهی است نفس بکشم. نمی خواهم درمحاصره دیوارها و پرده هاباشم. نمی خواهم شکل ستاره ها راازیادببرم. بی تو لبخندمفهوم ندارد وزندگی یک معمای حل ناشدنی است.بی تو زمین یک توپ سرگردان است و دلم یک تکه یخ است . بی توشعرهای شرقی من بی معناست و گلهایی را که در باغچه کاشته ام رنگ وبویی ندارند. مراتنهامگذار! من نمیتوانم این همه کوه و صخره و آهن رابر شانه های نحیفم حمل کنم. من طاقت روبرو شدن باامواج بلنددریا وآرامش سپیداقیانوس راندارم. بی تو خواب بدمزه و تلخ است ومن هزاران سال است که پلک بر هم نگذاشته ام وهزاران سال است که آغوشم را به روی کسی نگشوده ام وهزاران سال است که آوازنخوانده ام. بی تو پنجره ها خالی ازمنظره اند وسینه ها خالی از شور و شوق مرا تنها مگذار! من نمی توانم ثانیه های سرد وساکت رابه طرف فردا هل بدهم وروی نزدیکترین درخت قلبم رابه یادگار حک کنم.

امیدوارم اونی روکه دوسش دارین هیچ موقع تنهاتون نذاره

My Partner

تو نبودی و من با عشق نا آشنا بودم

تو نبودی و من با عشق نا آشنا بودم....
تو نبودی و در نهان جانه دلم جایت خالی بود.......
تو نبودی و باز به تو وفادار بودم........
تو نبودی و جز تو هیچ کس را به حریم قلبم راه ندادم......
و تو آمدی.از دوردستها......
از سرزمین عشق......
تو مرا با عشق آشنا کردی.....
با تو تا عرش دوست داشتن سفر کردم........
تو مفهوم عاشق  بودن را به من آموختی..........
با تو کامل شدم.......
با تو بزرگ شدم......
با تو الفبای عشق را اموختم.......
ندای قلب عاشقم را به گوش همه رساندم......
به تو و کلبه عاشمان بالیدم.......
تو نیمه گمشده ام شدی........
حال که اینچنین شیفته توام باش تا در کنارت آرامش بیابم....
حتی برای لحظه ای از من جدا نشو......
بدون تو دستم سرد است........
بدون تو آغوشم تهی و لبریز درد است......
به حرمت عشقمان...
به حرمت لحظات زیبایمان..........
مرو که بی تو من هیچم.......
بمان با من.....
بدان که تا ابد نام تو بر قلبم حک شده........
بدان که عشقمان همیشه پاک خواهد ماند.............
به وفایم ایمان داشته باش...............
تا به تو نشان دهم معنی واقعی واژه عشق را

گفتی مرا دوست نداری گله ای نیست،

 گفتی مرا دوست نداری گله ای نیست،
بین من و عشق تو ولی فاصله ای نیست
گفتم که کمی صبر کن و گوش به من کن، گفتی:که نه باید بروم حوصله ای نیست. پرواز عجب عادت خوبیست ولی حیف، تو رفتی و دیگر اثر از چلچله ای نیست. گفتی که کمی فکر خودم باشم، و آن وقت جز عشق تو در خاطر من مشغله ای نیست. رفتی تو ،خدا پشت و پناهت به سلامت.

بگذار بسوزد دل من مساله ای نیست...