این حرف ها را برای تو می گویم

 این حرف ها را برای تو می گویم

این حرف ها را برای تو می گویم
از اولین روزهای آشنایی دلم خوش بود که مرحمی برای دردهایم پیدا کرده ام
دلم خوش بود که دوستی پیدا کرده ام که در تمام لحظات همدم  رازها  و  یاوری برای روزهای سخت من
خواهد بود دلم خوش بود به امید روزهایی این لحظات سپری می شود که روزی
تو را برای همیشه در کنارم خواهم دید
ولی افسوس... افسوس که این فکرها و همه ان چیزهایی که دلم به آنها خوش بود چیزی جز خواب 
و رویا نبود همه آنها جز خوابی نبود که من  آنها را در خواب خود می دیدمکاش هیچ وقت  از این خواب بیدار نمی شدم  . در اول روزهای آشنایی می گفتی که کنارت خواهم بود ولی چه شد آن حرفها ...
انسانها در زندگی خود آرزوها و فکرهای زیادی دارند که به بعضی ها میرسند و به خاطر نرسیدن به بعضی هایشان هم همیشه غم و غصه می خورند بتشد که  آرزوی داشتن تو برای من جز
آن نوع دوم باشد . من  که تورا در ذهن خود مانند پری میدانستم که همیشه
و در هر زمان کنارم خاهم دید ولی باز افسوس...

چقدر آرزو داشتم دیگران حرف هایم را بفهمند
و چقدر دوست داشتم نگاه خیس مرا درک کنند
چقدر دلم می خواست یک نفر به من بگوید
چرا لبخند های تو انقدر بی رنگ است
اما کسی نبود همیشه من بودم و
من و تنهایی

دلم میخواست که این حرفها و نوشته ایی مرا می خواندی
 و در مقابل این حرفهایم  حرفهایی برای گفتن داشته باشی
ولی میدانم که باز هم اگر اینجا بودی جز سکوت جواب نداشتی
 چون همه حرفهایم  چیزی جز حقیقت نیست  .
کاش فقط این جا بودی و این سوال را از تو می پرسیدم که چه شد آن دوست داشتنها
 چه شد آن عشق بازی های کودکانه ات آیا همه آنها فقط برای دلخوش کردنم بود
 کاش آنها را نمی گفتی  .
چه شد آن همه مهر و وفایی مه در چشمانت بود  .

با این که  فراموشم کردی  ولی آرزو داشتم که اگر یه وقتی
این گفته های مرا می خواندی  ابن رابدانی 
اگر هزار بار عاشق شوم و هزار بار بمیرم و زنده بشم
همیشه در قلبم خاطرات با تو بودن خوهد ماند و هیچ وقت فراموشت نخواهم کرد
 
ستاره قلبم این را بدان که با این که فراموشم کرده ای ولی باز بدان که در هر جایی
که باشی دوستت دارم
و در آخر حر فهایم  آرزو دارم و از خئا می خواهم که آنهایی که یکدیگر را دوست دارند
هیچ مشکلی بین راه آنها نباشد و  همیشه واژه جدایی بین آنها کلمه بی مهنا بی مفهومی باشد .

 

 شنیدنی ها


دیروز که فریاد زدی دوستت دارم گفتم نمی‌شنوم لطفا بلندتر!!،

و امروز که به آرامی گفتی دوستت ندارم گفتم هیس چرا داد می‌زنی ..

عشق از کلمه‌ی عشقه برگرفته شده. عشقه نام گیاهی است

در هند که اگر بر هر گیاهی، حتی درختی تنومند بپیچد، آن را از پای در می‌آورد
خدا 2 تا دست داده به تو برای گرفتن.... 2 تا پا داده برای راه‌رفتن.... 2

 تا گوش داده برای شنیدن.... 2 تا چشم داده برای دیدن.... م

ی‌دونی چرا بهت یه دونه قلب داده؟.... برای اینکه یکی دیگه

از اونا داده به کسی دیگه تا تو را پیدا کنه و برای همیشه نگه داره

می گویند شیشه ها دل ندارند  ... اما وقتی

روی شیشه بخار گرفته ای نوشتم دوستت دارم ... آرام گریست...!!!


 

نظر دبیران در مورد عشق

 نظرات معلمان در مورد عشق

نظر دبیران در مورد عشق:
دبیر دینی:عشق یک موهبت الهی است.
دبیر ورزش:عشق تنها توپی است که اوت نمی شود.
دبیر شیمی:عشق تنها اسیدی است که به قلب صدمه نمی زند.
دبیر اقتصاد:عشق تنها کالایی است که از خارج وارد نمی شود.
دبیر ادبیات:عشق باید مانند عشق لیلی ومجنون محور نظامی داشته باشد.
دبیر جغرافی:عشق از فراز کوه های آسیا تیری است که بر قلب می نشیند.
دبیر زیست:عشق یک نوع بیماری است که میکروب آن از چشم وارد میشود


خوش اومدی عزیزم

آسمان آرزوها

 آسمون آرزوها


     ای کاش می شد با حرارت خورشید ریشه های تردید و بیگانگی را سوزاند.

     ای کاش می شد از قفس تنگ حسرت و اندوه به آسمان آبی آرزوها

پر کشید و بر بالا ترین قله ایثار و محبت آشیان ساخت.

     کاش همه می خندیدند و دستها پر از گل بود و همه پنجره ها به سوی

صداقت و دوستی گشوده می شد.


در هر زمان و مکان به یاد تو ام


در هر زمان و مکان به یاد تو ام

یک نفر...
یک جایی...
تمام رویاهایش لبخند توست
و زمانی که به تو فکر می کنه
احساس می کنه که زندگی واقعا با ارزشه
پس هرگاه احساس تنهایی کردی
ابن حقیقت رو به خاطر داشته باش
یک نفر...
یک جایی...
در حال فکر کردن به توست

سارا.........

i LOVE YOU

i LOVE YOU

 

دوستت دارم به خاطر تمام آ احساسات عاشقانه ات

عشق من کاش تو هم به اندازا من مرا دوست داشته باشی .............

منو ببخش

 

منو ببخش

 

منو ببخش اگه شبا فقط تو رو خواب می بینم
تو خواب دیدم
تو رو دیدم
همیشه فکر می کردم
تو تنها تصویر
هستی

فاصله یعنی تو ...

  فاصله یعنی تو ...