ارائه نظرات

با عرض سلام و خوش آمد گویی خدمت همه عزیزان

امید وارم همیشه خوبو خوش باشید 

در صورت تمایل به گفنگو با مدیر وبلاگ و همچنین ارائه نظرات و پیشنهادان خود به این ای دی پی ام دهید

 

behzaddanesh.blogsky

شاید هیچ وقت به این فکر نکرده باشی



شاید هیچ وقت به این فکر نکرده باشی که یک روزی بالاخره باید از جمع خانواده جدا بشی و

یک زندگی و یک خانواده جدید رو خودت تشکیل بدی . شاید هم به این مساله فکر کرده باشی ،

 نمی دونم . این چند وقت برخلاف اینکه سرم خیلی خیلی شلوغ بوده سعی کردم که یکمی

 در این مورد مطالعه کنم و شاید به نتایج جالبی هم رسیده باشم ! یکی از چیزهایی که در

طول این مدت به اون رسیدم این بوده که آدمی که واقعا دوست داره هیچ نمی تونه بهت بگه

عاشقتم ، در حالیکه اون کسی که بهت میگه عاشقتم ممکنه همیشه قلبا و واقعا تو رو دوست

 نداشته باشه . چه می دونم ، اصلا این عشق چیه که یک دفعه سراغ آدم میاد . همیشه سعی

کردم بفهمم که عشق واقعی به چه جیزی میگن . البته مطمئن نیستم ولی شاید به جوابم رسیده باشم ،

 عشق واقعی عشقی هست که حقیقتش با چیزی که رخ میده یکی باشه ! نمی دونم . اصلا

 امروز چرا اینجوری شدم ؟! امروز چرا دستم به کیبرد نمیره . چرا همه چیز تو ذهنم هست ولی

 چه تو ذهنم برای گفتن نیست . نمی دونم چرا این چند وقت سردرد تمام مدت دارم . چرا و واقعا چرا ؟

 فکرم کجاست ! این عشق چیه که وقتی به جون آدم میفته دیگه هر کاریش که میکنی از ذهنت

بیرون نمیره ! یک بار و فقط با یک نگاه میاد سراغت و اگر عشقت واقعی باشه دیگه با یگ نگاه از یادت نمیره .

نمی دونم والا اصلا حوصله دارید این حرفها تکراری رو گوش کنید یا نه ! اگر نمی تونی

 بهش بگی که عاشقتم ، عاشق شو .

سلامت را نمی خواهم پاسخ گفت

سلامت را نمی خواهم پاسخ گفت
سرها در گریبان است
کسی سر بر نیارد کرد
پاسخ دادن و دیدار یاران را
نگه جز پیش پا را دید و نتواند
که ره تاریک و لغزان است
وگر دست محبت سوی کس یازی
به اکراه آورد دست از بغل بیرون
که سرما سخت سوزان است
نفس کز گرمگاه سینه می آید برون
ابری شود تاریک
چو دیوار ایستد در پیش چشمانت
نفس که این است
پس دیگر چه داری چشم
ز چشم دوستان دور یا نزدیک
مسیحای جوانمرد٫ ای ترسای پیر پیرهن چرکی
هوا بس ناجوانمردانه سرد است
دمت گرم و سرت خوش باد
سلامم را تو پاسخ گوی٫ در بگشای
منم من میهمان هر شبت٫ لولی وش مغموم

منم من سنگ تیپا خورده رنجور
منم دشنام پست آفرینش
نغمه ناجور٫ نغمه ناجور
نه از رومم نه از زنگم
همان بی رنگ بی رنگم
بیا بگشای در٫ دلتنگم

به تو می اندیشم

به تو می اندیشم

به تو ای غنچه ی ناز

به توای محرم راز

به توای هستی من مستی من

به توای چشم و چراغ قلبم

به تومی اندیشم

به تووخاطره ات

به همه خواهم گفت

به سپیدار بلند

به شب روشن و پاک

به پرستو که غمین ترک کند خانه ی خویش

من به هر کوچه که تو می گذرری

کوچه هایی که پر از خاطره است

به همه خواهم گفت

که تو را دارم دوست

که تو را دارم دوست


اموختم!

اموختم


آموختم:

بهار را با عشق

تابستان را با شادی

پاییز را با غم

و.....

--------------------------------------------------------------------------------

بهترین باش!

بهترین دوست اگه نیستی، لااقل بهترین دشمن باش، غمخوارم اگه نیستی، لااقل بزرگترین غمم باش،

 هرچه هستی بهترین باش، چون بهترین ها همیشه در خاطر می مانند، پس در خاطرات بدم بهترین باش!
 


اگر می دانستی تو

اگر می دانستی تو

 

تو اگر می دانستی

که چه دردی دارد

 خنجر از دست رفیقان خوردن

 هرگز از من نمی پرسیدی

که چرا تنهایی...

زندگی چقدر کوتاه است

 وقتی به دنیا آمدم درون گوشم اذان گفتند وقتی می میرم

 برایم نماز می خوانند.زندگی چقدر کوتاه است فاصله ی

 اذان تا نماز