خاطره

اگه می خوای عشقتو به امتحان بکشی بهش بگو برو ...  

اگه رفتو دیگه بر نگشت بدون که از اول قسمت هم نبودین ! 

اما اگه برگشت بدون تا آخر عمر و تا آخرین نفس باهم خواهی بود...  

 

((بعد اون همه مدت آخرین حرفی که بهم زد: *بهت هیچ احتیاجی ندارم*  ))

 

 

 

 

همه ی درده منی تو غم دنیا که غمی نیست من ازت خاطره دارم  خاطره درد کمی نیست .  روبروی من عزیزم روزگار روشنی نیست دائم از حال تو میگم حال من  که گفتنی نیست . من یه عمره با خیالات لحظه لحظه  در نبردم با تو زنده بودم اما با تو زندگی نکردم . واسه من از تو گذشتن معنی یکی شدن شد  اوجه پر کشیدن تو اول سقوته من شد . قلبه من از باور تو فکر برگشتن نداره من به هر راهی که میرم به تو میرسم دوباره ...

من یه عمره با خیالات لحظه لحظه  در نبردم با تو زنده بودم اما با تو زندگی نکردم

نظرات 3 + ارسال نظر
آنیکا جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:43 ق.ظ http://www.ye2niadeltangi.blogfa.com

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
┊   ┊┊   ┊┊ ✿
┊   ┊┊  ✿✿
┊   ┊┊  
┊  

┊   ┊┊   ┊┊ ✿
┊   ┊┊  ✿✿
┊   ┊┊  
┊  

┊   ┊┊   ┊┊ ✿
┊   ┊┊  ✿✿
┊   ┊┊  
┊  

سلام من آپم.❤

سارا پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:23 ق.ظ http://matin1410.blogfa.com

_______________%%
______________%%%
_____________%%%%%
_____________%%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%__%%
_____________%%%__%__%
_____________%%%___%__%
_____________%%%___%___%
_____________%%%___%____%
_______%%____%%%__%____%
______%__%__%%%%%%__%%
______%___%%_____%____%%
_______%____%%%%%_%%
________%___________%%
_________%_________%%
_________%%__سلام___%%
________%%_________%%%
_______%%___من اپم____%%%
______%%______زود بیا_____%%
_____%%_______منتظرم_____%%
_____%%__________________%%
_____%%%________________%%
______%%_______________%%%
_______%%%____________%%%
_________%%%%________%%%
___________%%%%%%%%%
nazar yadet narea
وبلاگ شخصی:matin1410.blogfa.com
وبلاگ گروهی:delibakhoda.blogfa.com

حمید چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:04 ب.ظ http://t3m1.blogfa.com

سلام وب زیبایی دارید خوشحال میشم منو با اسم تنهاترین تنها لینک کنی بعد خبرم کن که با چه اسمی بلینکمت فعلا بای منتظرتم[بدرود][گل][گل][گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد