بدبختی.....

این آسمان گرفته ...

و این برف سرد ... که بی پروا می بارد ...

و این اتاق تاریک و دلگیر ...

و این بغض حجیم ...

آنچنان با روح و جانم ما نوس است...

که هرگز راه گریزی نمی طلبم ...

چرا که من اینگونه زاده شدم ...

و با رخوت و سرما انس گرفته ام ...

نه پنجره ای رو به تنها یی ام باز می شود ...

و نه قاصدکی ... پیغامی ... هیچ ...

و نه من در انتظار پیغام   !!

و اینگونه فرا می روم از زمان ...

و به ابدیت می پیوندم ...

و شاید روزی ...

در فراسوی این زمان ...

که لحظاتش در رکود جای گرفته است ...

و جدای این مردم بیگانه...

که به باور پوچی نزدیکترم می کنند ...

با قدمهایت همگام شوم ...!


نظرات 3 + ارسال نظر
اشکان شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:03 ب.ظ http://www.a5hkan.com

من باور دارم اشتیاق تو را... التماس خویش را... و غمی دردناک که از آدم ها پنهان میکنم... و درد من و تو را هیچکس جزخدا نمیفهمد...

و من هیچگاه در امتداد عشق خدایی ام به تو... نقطه نمیگذارم...

به خدا میسپارمت و از همان لحظه ای که برایم عاشقانه دست تکان دادی... برای دیدار دوباره ی چشمانت لحظه ها را به عشق تو میشمارم...

دوستت دارم

s شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:06 ب.ظ

NEVER....NEVER

یااو یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:11 ب.ظ http://WWW.YAOO.IR

به نام خدا
☼ ترفند مشاهده تصاویر هیجان انگیز به شکل مخفیانه با کمک گوگل ☼
قصد داریم تا هم اکنون یک ترفند بسیار هیجان انگیز را به شما معرفی کنیم! با بهره گیری از این ترفند شما میتوانید به شکل مخفیانه ، مکانهای امنیتی و سری را مشاهده کنید. مکانهایی اعم از نیروگاههای اروپایی ، آمریکایی و آسیایی ، شرکتهای پتروشیمی خارجی و .... .
همچنین امکان مشاهده لحظه به لحظه به شکل عکس و همین طور با تغییر زاویه و بزرگنمایی نیز وجود دارد.
برای این کار:
به موتور جستجوی گوگل بروید
اکنون دستور زیر را جستجو نمایید:
inurl: ViewerFrame Mode
حال گوگل نتایجی را برای شما مشخص می کند. کافی است به هر یک از لینک های موجود کلیک کنید تا به یکی از دوربین های مداربسته امنیتی متصل شوید.

لطفا در صورت تمایل سایت ما را با نام " پایگاه اطلاع رسانی ایرانیان "در سایت خود درج کنید.
در ضمن برای افزایش بازدید خود نام در خواستی خود را به ما ارسال کنید
تا ما نیز پس از بررسی سایت شما را درج کنیم.
WWW.YAOO.IR

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد