اگه ...

اگه تا روز قیامت  داشتنت نباشه قسمت


چشم به راه تو میمونم  با دلی پر از صداقت


اگه با اشکای گرمم  دل سنگ برام بسوزه


اگه جسم من بپوسه  بعد دنیای دو روزه


اگه نقش قصهها شی  مه روی قلهها شی


بری و از من جدا شی  اگه باشی یا نباشی


نه فقط عاشقت هستم  مرهمی رو قلب خستهم


این تویی که میپرستم  سرسپرده تو هستم


نه فقط عاشقت هستم  مرهمی رو قلب خستهم


این تویی که میپرستم  سرسپرده تو هستم! 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
دوست شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:41 ب.ظ http://www.hamrahehagh.blogfa.com

عَلَمِ

حق و عدالت

تحت حمایت و هدایتِ یگانه دادگستر و راهبرِ عالَم آقا پروفسور ابراهیم میرزایى

لحظه‌ى پیروزىِ مردم مبارز ایرانزمین در تمامى اقوام و اقشار با یک قیام وحدت فرا رسیده است

اعلامیه قیام وحدت (۳)

شمارۀ ۱۳۰۸ مورخه ۱۶ـ۵ـ۱۳۸۷ سازمان عَلَمِ حق و عدالت

با یک اشارۀ یگانه قادرِ عالَم آقا پروفسور ابراهیم میرزایى
دشمنانِ اصلى ایرانزمین یعنى رژیم جعلى و جنایتکارِ آخوندُ‌الشیطان و مزدورانِ اوباش و خودفروخته‌ى اراذلُ‌الأرذال با یارى دلاوران و غیرتمندان ایرانزمین، این سرزمینِ شرافت‌ها و فرهنگ و تمدن، سرنگون مى‌شوند.

آینده در دستِ حق و عدالت است و قانونِ عَلَمِ حق و عدالت برقرارِ عالمین و آدمیان خواهد شد

پس تکلیف و وظیفه بر همگان این است که از حق و عدالت پشتیبانى نموده تا این داغِ ننگِ تسلط شیاطین و اشغالگرانِ ملت و تمدن و فرهنگ سرزمین ایران، از پیشانى آدمها پاک شود تا مردم با صلح و دوستى و یگانگى و با آرامش و اطمینان و امنیت در کنار یکدیگر زندگى نمایند.

لحظاتِ فتح و پیروزىِ حق و عدالت است

و عهد بر این است که دستِ جنایتِ شیاطینِ صورت‌نماىِ آدم، از روى سرِ آدمها برداشته شود

تا آدم که افسرِ مخلوقات است، راه و رسمِ زندگانى را در راهِ حق و عدالت پیمودن نماید.

با یارى خداوند قدوس و دست وحدت مردم، وعدۀ اعتصاب عمومى در زمانِ معین از سوى سازمان علمِ حق و عدالت به اعلان درخواهد آمد.


www.alamehaghvaedalat.com

www.nazaratemardomi.com

سوسن یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:13 ق.ظ http://www.7shahre-eshg.blogfa.com

می‌خواستم به تو بگویم
روز اول فکر نمی‌کردی اینطور شود
می‌خواستم بگویم
رفتارت مثل آدمهای بی‌خیال است
مثل آدمهائی که هیچ چیز برایشان مهم نیست
و نیز می‌خواستم بگویم
وقتی به چشمهایت فکر می‌کنم
دیگر یادم نمی‌ماند که می‌خواستم چه بگویم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد