بوته ای در دامنه

اگرنمی توانی بلوطی بر فراز تپه ای باشی
بوته ای در دامنه ای باش
ولی بهترین بوته ای باش که در کناره راه می روید
اگر نمی توانی درخت باشی ،بوته باش

اگر نمی توانی بوته ای باشی، علف کوچکی باش
و چشم انداز کنار شاه راهی را شادمانه تر کن
اگر نمی توانی نهنگ باشی، فقط یک ماهی کوچک باش
ولی بازیگوش ترین ماهی دریاچه

همه ما را که ناخدا نمی کنند، ملوان هم می توان بود
در این دنیا برای همه ما کاری هست
کارهای بزرگ و کارهای کمی کوچکتر
و آنچه که وظیفه ماست ، چندان دور از دسترس نیست

اگرنمی توانی شاه راه باشی ، کوره راه باش
اگر نمی توانی خورشید باشی، ستاره باش
با بردن و باختن اندازه ات نمی گیرند
هر آنچه که هستی، بهترینش باش

نظرات 3 + ارسال نظر
یاقوت پنج‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:14 ب.ظ http://yaqutekabud.blogfa.com

سلام
وب لاگ خوبی دارید
موفق باشید

taraneh200o7 جمعه 30 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:18 ق.ظ http://www.tarane-tanha.blogfa.com/

سلام
جالبه
ولی بهتره قالبت رو عوض کنی
مطالب به این قشنگی حیف نیست که توی این قالب باشه خیلی چشم رو اذیت میکنه و یک کمی زشته
البته ببخشید من یک کم رکم فقط خواستم یک انتقاد باشه برای بهتر شدن وبلاگت

رامین چهارشنبه 4 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:35 ب.ظ http://www.raminWafa.blogfa.com

سلام دوست عزیز

من برای اولین بار است که از وبلاگ زیبا و پرمعنی شما دیدن می کنم و میتونم بگم حالی وخیلی جالب

خوشحال میشم اگه خواستین بعد از دیدن وبلاگی که مال خودتان است دیدن کنید و اجازه تبادل لینگ را به من بدین

من منتظر جواب شما هستم

دوست دار شما رامین از دانمارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد