عزیزترینم !

عزیزترینم !

نمی دونی چقدر لذت بخشه که از تو می نویسم !

شاید کسی درک نکنه اما حسی که من دارم رو نمیشه وصف کرد !

باز هم برای تو می نویسم که امید دیدار نگاهت منو زنده نگه می داره !

تویی که شهد شیرین عشق رو بر لبانم نوشاندی تا بار دیگر زندگی رو از سر بگیرم ... !

مهتاب بدون نور چشمهای تو خاموشه ٬ تو می تابی و دل خسته ام رو بی تاب تر می کنی .

مث بارون بر تن تشنه ام می باری و سیرابم می کنی .

این همه شور و هیجان رو مدیون صدای مهربون توام .

تمام فصلها با وجود پاک تو زیبا و شیرینه و بی تو زیباترین ها و تمام لحظاتم سرد و غمگینه !

بمون تا برای همیشه با تو عاشق بمونم ... !

                با من بمان ...

                   با من بمان که هرم نفس هایت گرمی سرای من است

                   و گرمی دستانت آرامش بخش رویا های من

                   میلاد تو شادی بخش هستی من است

                          و وجود تو بهانه سر مستی من !

                 بهترینم با من بمان ...

نظرات 3 + ارسال نظر
هادی جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:48 ق.ظ

فوق العاده است

saghi یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:46 ب.ظ

salam khili ziba bod ehsasat dar an favaran mikonad va zibast

علی پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:59 ب.ظ http://joyless.com

سلام بابا ایول خیلی وبلاگت قشنگه خوشحال میشم کلبه من و روشن کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد