دلم تنگ خواهد شد

دلم برای دوست داشتنت تنگ خواهد شد

دلم برای آرامش آغوشت تنگ خواهد شد.


دلم برای تنهایی و منتظر زنگ تلفن تو ماندن

تنگ خواهدشد دلم برای شادی آمدنت

و درد رفتنت تنگ خواهدشد و پس از مدتی

دلم برای دلتنگی برای دوست داشتن تو

تنگ خواهد

نظرات 2 + ارسال نظر
علی تنها جمعه 7 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:56 ب.ظ http://www.harameshgh.blogsky.com

سلام خوبی عزیزم وبلاگ خوبی داری ببین من از وبلاگ تو خوشم امد بهزاد به وبلاگ من هم سر بزن
فدات علی تنها علی تنها علی تنها علی تنها
فدات علی تنها علی تنها علی تنها علی تنها
دوستت دارم بهزاد انشالله در همه کار هات موفق باشی
پسر دایی علی تنها

ladan joo0on چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 07:57 ب.ظ

salam.....behzad jan....webloget ye halohavaye digeyi dare....kheili gashang bo0dan matnhat....bekhoso0s ke ahange shadmehr ham hass...gorbo0net....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد