دوستت دارم مادر

دوستت دارم مادر

 باغبان هستی:

مادر، ای لطیف ترین گل بوستان هستی، ای باغبان هستی من، گاهِ روییدنم باران مهربانی بودی که به آرامی سیرابم کند. گاهِ پروریدنم آغوشی گرم که بالنده ام سازد.
 
 باغبان هستی:

مادر، ای لطیف ترین گل بوستان هستی، ای باغبان هستی من، گاهِ روییدنم باران مهربانی بودی که به آرامی سیرابم کند. گاهِ پروریدنم آغوشی گرم که بالنده ام سازد. گاهِ بیماری ام، طبیبی بودی که دردم را می شناسد و درمانم می کند. گاهِ اندرزم، حکیمی آگاه که به نرمی زنهارم دهد. گاهِ تعلیمم، معلمی خستگی ناپذیر و سخت کوش که حرف به حرف دانایی را در گوشم زمزمه می کند.

گاهِ تردیدم، رهنمایی راه آشنا که راه از بیراهه نشانم دهد. مادر تو شگفتی خلقتی، تو لبریز از عظمتی؛ تو را سپاس می گویم و می ستایمت.
 
 مادر لطیف ترین واژه خداست . مادر نماینده مهربانی خداست برای انسانهایی که به واسطه هبوط ، ملکوت را از کف داده اند …

و در عدن نیز اگر خدا نبود ، آدم بی مادر ، آدم نمی شد ، آنگونه که لایق حوا باشد !!

نظرات 1 + ارسال نظر
سپهر شنبه 31 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:55 ب.ظ http://mano-tanhae.blogsky.com

سلام خوبی؟خیلی قشنگ بود.
آپ کردم سر بزن مرسی بای بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد