بنام کاتب کتیبه عشق

بنام کاتب کتیبه عشق

گفتی که مرا دوست نداری گله ای نیست

بین من و عشق تو ولی فاصله ای نیست

گفتم که کمی صبر کن و گوش به من کن

گفتی که نه باید بروم حوصله ای نیست

گفتی که کمی فکر خودم باشم و ان وقت

 به جز عشق تو در خاطر من مشغله ای نیست

رفتی تو خدا پشت و پناهت به سلامت 

بگذار بسوزد دل من مسئله ای نیست

نظرات 5 + ارسال نظر
negin سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:31 ب.ظ

salam web loget ghashange por bartar ham mishe omidvaram hamishge movafagh bashii

هستی چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:04 ق.ظ

از کار قشنگتون ممنونم

جواد یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:11 ق.ظ http://safaye-shoma.blogfa.com

سلام دوست عزیز
دستتون بی بلا
شعراتون خیلی قشنگ و زیباست و قالب وبلاگتون هم عالیه.
اگه به ما هم سری بزنی و مارو هم یاری کنی ممنون میشم .و با اجازتون می خوام وبلاگتون جزو لینکهای وبلاگم کنم.
به امید بقای صفای وفای شما

تنهای بی کس سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 06:13 ب.ظ http://jo0ono0on.blogfa.com

سلام
وبلاگ زیبایی دارین

گاه یک لبخند آنقدر عمیق میشود که گریه میکنم گاه یک نغمه آن قدر دست نیافتنی است که با آن زندگی میکنم گاه یک نگاه آن چنان سنگین است که چشمانم رهایش نمیکنند گاه یک عشق آن قدر ماندگار است که فراموشش نمیکنم

موفق باشین
خوشحال میم به من سر بزنید
بای

mohsen پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:10 ب.ظ

salam veblage kheyli jalibi darin
be khosooos axha

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد