چگونه فراموش کنم

 

چگونه فراموش کنم تو را؟...

               که خیالت و زمزمه هایت همیشه با من است  

چگونه فراموش کنم تو را

                که سایه ات و نگاهت همیشه با من است     

چگونه فراموش کنم تو را

                که با تپشهای قلبت زیسته ام                     

چگونه فراموش کنم تو را

                که برای همیشه بودنت به پروردگارم دعا کرده ام

چگونه فراموش کنم تو را

                 که با تو همیشه و در همه جا نفس کشیده ام

چگونه فراموش کنم تو را

                 که در چشمان تو دیده ام مهربانی را            

چگونه فراموش کنم تو را 

   که پاسخ من به آغاز و پایان زندگی تو هستی تو ...........

نظرات 5 + ارسال نظر
مرضیه پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:09 ب.ظ

دوست عزیز
واقعا وبلاگی قشنگی دارین ُقالب وبلاگ و تنوع رنگ در وبلاگ شما خیلی چشمگیره بهتون تبریک می گم
ولی از اینا مهم تر مطالب جالب ئبلگتونه که برای کسای مثل من خیلی خوبه چون احساس می کنم کسای مثل خودم زیاده و این جوزریه که غم فراقو راحت تر می شه تحمل کرد
باز هم بنویسیو و من هم مشتاقانه خواهم خواند در مورد خودتون هم بیشتر بگین
دوستتون دارم موفق باشید

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:14 ب.ظ

سپهر جمعه 2 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:57 ب.ظ http://mano-tanhae.blogsky.com

سلام بهزاد جان امیدوارم ساعات خوبی داشته باشی.آپ کردم خوشحال میشم سر بزنی.مرسی بای بای

سپهر دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:12 ب.ظ http://mano-tanhae.blogsky.com

سلام بهزاد جان قشنگ به من هم سر بزن بای بای

احد سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:20 ق.ظ http://ashkayeyakhi.blogfa.com

سلام دوست عزیز

وب بسیار خوب و زیبای دارین

خوشحال میشم به من هم سر بزنید

موفق و پیروز باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد