با من بمان ...

با من بمان ...
 

 

 

                   با من بمان که هرم نفس هایت گرمی سرای من است

                   و گرمی دستانت آرامش بخش رویا های من

                   میلاد تو شادی بخش هستی من است

                                                                  و وجود تو بهانه سر مستی من !

بهترینم با من بمان ...

                            بمان و فراموشم نکن ...

               تقدیم به تنها مرد زندگیم

                                          کسی که حاضرم فوقانی ترین هستی ام را به او ببخشم !

                                                                      و تا ابد در کنارش باشم ...

 

 

 

 

                                            

                                         

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد