کاش ...

 

کاش ...


دلم میخواهد بال هایی داشته باشم که با آن به سوی آسمان آبی پرواز می کردم  و

بر روی سقف آبی آسمان می نوشتم که دوستت دارم تا تمام دنیا بفهمند من عاشق

تو هستم.


دلم میخواهد مهتاب را از جا در بیاورم و به جای مهتاب چهره تو را در آسمان بگذارم


دلم میخواهد ستاره ها دسته به دسته بچینم و در سبد بریزم و با ستاره ها نام تو را

در آسمان بنویسم .


دلم میخواهد ماهی شوم ، در دریای آبی شناور شوم و تمام صدفها و مرواریدها را

جمع کنم و به تو هدیه دهم .


دلم میخواهد بهاری شوم که شکوفه هایم و تمام سبزی و طراوتم را فدای تو کنم


دلم میخواهد باران شوم و بر تن عاشق تو ببارم تا تن تو نیز مانند باران پر از طراوت و

تازگی شود.


دلم میخواهد ستاره شوم ودر  آسمان تاریکت بدرخشم و هر شب چهره تو را از  آن

دوردست ها ببینم و به تو چشمک بزنم.


دلم میخواهد مرغ عشق شوم و به هوای تو هر سحرگاه آواز عاشقانه بخوانم


دلم میخواهد شبنمی شوم و بر روی تو ای گل من بنشینم تا با عطر خوشت زندگی

کنم.


دلم میخواهد آتشی شوم که در زمستان و سرما تو را گرم گرم نگه دارم


دلم میخواهد خاک راه تو باشم عزیزم ، ماه شب تو باشم زندگی ام ، گل باغچه تو

باشم نفسم ، دل بیقرار تو باشم عشق من  ، چشم گریان تو باشم تمام وجود من ،

ساز عاشقانه تو باشم روح من  ، جاده بی خطر تو باشم همسفر من ، ساحل دریای

تو باشم  دریای من  ، امید زندگی تو باشم خوشبختی من ، فدای قلب تو باشم بهترین

من.


و در پایان  دلم میخواهد همان قلبی شوم که در سینه ات میتپد و من جای قلبت را در

سینه ات بگیرم و در آنجا با خون عشقت و گرمای قلبت زندگی کنم.

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:54 ب.ظ http://397.blogsky.com

وبلاگ خوبی داری اگه وقت کردی به وبلاگ منم سر بزن

[ بدون نام ] شنبه 5 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 07:53 ب.ظ

http://www.golpesar.com/photo/data/media/17/4.jpg

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد