بوی خوش همنفسی تقدیم به یه همنفس



اینارو از ته دل دارم میگم تا بدونی
توُ تموم لحظه هامی توُ روزای جوونی
دوست دارم ثانیه هام گریه باشه برای تو
دوست دارم توُ آغوش خاک بخوابم به یاد تو
کاش تو با جون و دلت به شعر من نگاه کنی
فقط وفقط با عشقت دردمو دوا کنی
اگه یک روز کلِّ هستی همگی یکجا بشه
تا بخواد مقابلم واسته و فریاد بکشه:
« تو رو با عشق عزیزت دیگه کاریت نباشه
عشق تو تا به ابد مثل چراغی خاموشه!»
اون موقست که قلبمو غُصه و ماتم میگیره
توی اون تنهایی و غم آروم آروم میمیره.
بذار من برای تو همیشه عاشق بمونم
قصه عشق و وفا رو با تو، تنها، بخونم
لذت داشتن اون دستا هنوز آرزومه
من به تو نشون میدم عشق و صداقت کدومه
نمی خوام یکی دیگه توُ گوش من نجوا کنه
نمی خوام کِسِ دیگه تو چشم من نگاه کنه
جُز تو هیچکی نمی تونه دردامو دوا کنه
این همه رنج و غمو از دل من جدا کنه
من همش منتظرم تا تو بیای از راه دور
خط پایون بکشی رو همه شبهای کور
دل من فقط برای داشتن تو جا داره
قول میده که تا ابد جاتو برات نگه داره
قلبمو خالی میذارم ، تا تو از راه برسی
دنیا هم حالیش بشه بوی خوش همنفسی !

نظرات 3 + ارسال نظر
لادن پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:53 ب.ظ

بهزاد سلام
خوبی؟
غصه نخور من اینجام

لادن جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:15 ق.ظ

سلام
کیا میای سر می زنی؟؟؟؟؟؟
مطمئــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Your Princess پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:37 ب.ظ

می تپد به یاد تو هنوز
قلب پاره پاره ام...



:-*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد