عاشقانه همراه من قدم بردار

عاشقانه همراه من قدم بردار walk with me in love
عاشقانه همراه من قدم بردار walk with me in love
به من از آن بگو talk to me
که توان گفتنش به دیگران را نداری about wath you can not say to others
با من بخند laugh with me
حتی آنگاه که احساس حماقت می کنی even when you feel silly
با من گریه کن cry with me
آن گاه که در اوج پریشانی هستی when you are most upset
تمام زیبایی های زندگی را share with me
با من شریک باش all beautiful things in life
و در کنار من fight with me
با تمام زشتیهای زندگی ستیز کن against the ugly things in life
با من creat with me
رویاهایی را بیافرین تا به دنبال آنها رویم dream the follow
در شادی هر چه می کنم have fan with me
شریک باش in whatever we do
برای رسیدن به آرزوهایمان یاری ام کن work with me to wards comman goals
با آهنگ عشقمان dance with me
با من برقص to the rhythm of our love
بیا در سراسر زندگی در کنار هم گام برداریم walk with me throughout life
بیا تا ابد let us hug each other
در هر قدم از این سفر at every step in our journey
یکدیگر را for ever

عاشقانه در آغوش گیریم in love


نظرات 2 + ارسال نظر
DELAK جمعه 1 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:12 ب.ظ http://DELAK.BLOGSKY.COM

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
تو از کدوم قصه ای که خواستنت عادت
نبودنت فاجعه ، بودنت امنیت
تو از کدوم سرزمین ، تو از کدوم هوایی
که از قبیله من یه آسمون جدایی
اهل هر جا که باشی ………..
.-.-.-.-.-..-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
با سلام
اوینار به روز است منتظر حضور دوباره شما دوست عزیز هستم

s شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:44 ب.ظ http://www.7shahre-eshg.blogfa.com

you will never be lucky without me

i'm happy

I was sure ... you will never be lucky

NEVER

NEVER

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد