صدای عشق

 

مدتی است که صدای عشق برای قلبِ بی نظمم، نظم را نجوا می کند، طلب وصال رخ یار دارد و او را تمنا میکند، جویای دل شدم که کدام معشوق صدای قلب خورده ی مرا از عشق به نظم آورده، کیست که اینگونه معشوق دل بی یاره من شده ؟ حالِ تازه ایی  دارم دیگر برای نرسیدن وعدگاه یار نگران نیستم، دیگر هراسان از خواب بیدار نمی شوم که رندان بی گمان دست در آغوش نگارم برده اند، چه زیبا شده است پرواز احساس تنهایی ، این هفت رنگ رنگین کمان صبح دم را تا به امروز در خلوت شخصیم ندیده بودم ! در جاده عشق دیگر به خیال اسب سواره سپید پوشی نمی بینم زیرا حقیقت عشق را دارم، چقدر این حقیقت زیباست ، به پیش رفتم تا طلب عشق کنم ، دیدم قبل از من او پیش آمده، خواستم لب را به طلب باز کنم دیدم او قبل از بیان من طلبم را به بهای عشق پرداخته، ندیده بودم معشوق را که یاری دهد، نشناخته بودم معشوقی را اینگونه عشق مرا پاک وبلند مرتبه و بزرگوار بشمارد، از او آموختم که چگونه عاشق باشم، این را می آموزم که چگونه سپاس گذار از لطف و کرم معبود باشم، در این مدت چقدر زندگی زیباتر شده، اندیشه های منفیم به مثبت اندیشی تبدیل شده و این را درک کردم که: هر چقدر بیشتر گناهان گذشته را پاک کنم و برای آینده پاک نگاه دارم بیشتر به معنویات عشق الهی و اسرارش واقف میشوم که این مهم نزدیکتر شدن به معبود است .

 

نظرات 1 + ارسال نظر
s پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:09 ق.ظ http://www.7shahre-eshg.blogfa.com


به قول خودت: دیگر حرفهای عاشقانه دلیل بر عاشق بودن نیست!!!

راس میگی... حرفای عاشقانه همه جا پراکنده است... خریداری هم نداره... اینا چیزای مهمی نیستن...

مهم وجود واقعی عشقه... اثبات عشق! عشق به معنای تسلیم کامله...

تو این دنیا همیشه از این جور اتفاق ها افتاده و تا بقای بشریت ادامه خواهد یافت... ببین چند قرنه مردم

عاشقن؟ چند قرنه مردم جدایی و تنهایی رو تحمل می کنن؟ چند قرنه به هم بدی می کنن... چند قرنه به خاطر

خودخواهی های شخصیشون غرور همدیگرو له می کنن و زندگی همدیگه رو نــابـــود...

این چیزا مهم نیست... چون همیشه اینطور بوده...

چقدر خوب می شد مردم به شکستن تلسمی فکر کنن که قرنهاست زندگی بشریت رو به نابودی کشونده...

تلسم نفهمیدن و درک نکردن رو بشکنیم... تلسم عاشق کشی... تلسم جدایی... تلسم دروغ... تلسم خودخواهی...

بیاین برای چند لحظه به شکستن تلسم "شکستن دل" فکر کنیم... شـــــا یــــد...............







من بر آنم که در این دنیا

خوب بودن سهل ترین کار است

و نمی دانم که چرا انسان

تا این حد با خوبی بیگانه است

و همین درد، مرا

سخت می آزارد !!!


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد